Velkommen til bygdemøte på Heimly – bli med og utvikle nærbutikken i Svatsum!

Tirsdag 22. oktober kl. 19.00 inviterer vi til åpent bygdemøte på Heimly i Svatsum. Vi ønsker dine innspill for å utvikle nærbutikken til en enda bedre møteplass for hele bygda.

Gausdal kommune og Nærbutikken Svatsum deltar i et spennende prøveprosjekt for å styrke nærbutikken som en viktig møteplass for bygda. Målet er å gjøre butikken til et enda bedre samlingspunkt for alle innbyggere – enten du er med i en organisasjon, driver lokalt næringsliv, eller bor i Svatsum som privatperson.

For å få dette til, trenger vi din hjelp! Vi ønsker å høre dine tanker, ideer og innspill til hvordan vi kan gjøre butikken til en ressurs som både bidrar til lokal trivsel og dekker behovene i bygda.

Åpent bygdemøte

Vi inviterer derfor til et åpent bygdemøte på Heimly, tirsdag 22. oktober fra kl. 19.00 til 21.00. Møtet vil bli ledet av Merkur-konsulenten i Innlandet, og det blir en viktig arena for å diskutere hvordan vi kan utvikle nærbutikken i tråd med bygdas ønsker og behov.

Dette prosjektet er en del av et større samarbeid mellom Innlandet fylkeskommune og Merkur-programmet ved Distriktssenteret, hvor fem kommuner i Innlandet får muligheten til å delta. Svatsum er en av de heldige som er plukket ut.

•    Dato: Tirsdag 22. oktober
    •    Tid: 19.00–21.00
    •    Sted: Heimly, Svatsum

Vi håper at så mange som mulig har anledning til å komme, slik at vi sammen kan forme fremtiden for nærbutikken i Svatsum.

Velkommen!