Samtalegruppe - et tilbud for pårørende til personer med demens

Er du pårørende til noen med demens? Bli med i vår samtalegruppe og få støtte fra andre i samme situasjon.

Samtalegruppen tar nå sommerferie, men er tilbake 3. september

Møt opp tirsdag 03.09.24

Forsettunet - Dagsro
Flatavegen 122
2653 Vestre Gausdal

Tilbudet fortsetter første tirsdag hver måned

Gausdal kommune og Nasjonalforeningen for folkehelse Gausdal Demensforening inviterer til samtalegrupper for pårørende til personer med demenssykdom. Disse gruppene gir deg en mulighet til å dele erfaringer, få råd og finne støtte hos andre som forstår hva du går gjennom.

Hva er en samtalegruppe?

Samtalegruppene er møtepunkter hvor pårørende kan snakke fritt om sine utfordringer og følelser. Her kan du få praktiske råd og hjelp til å finne løsninger for en bedre hverdag. Gruppen ledes av en representant fra demensforeningen og kommunens demenskoordinator, som begge har god kompetanse og erfaring.

Kom når det passer – ingen påmelding nødvendig

Du trenger ikke å melde deg på. Bare møt opp for en kopp kaffe og en hyggelig prat. Dette er en åpen og inkluderende gruppe hvor alle er velkomne.

Kontaktinformasjon

Har du spørsmål eller trenger mer informasjon? Kontakt Monica Skumlien på telefon 917 89 738 eller send en e-post til monica.skumlien@gausdal.kommune.no.