Mari Nordlunde mottar kultur- og idrettsstipend for imponerende prestasjoner

Gausdal kommune er stolt over å kunne dele ut kultur- og idrettsstipend til unge talenter. I år går stipendet til Mari Nordlunde for hennes sterke prestasjoner på sprintbanen, inkludert sølvmedalje i NM sprint på Beitostølen.

Gausdal kommune har alltid hatt en stor stolthet knyttet til våre unge idrettsutøvere. Hva er vel en bedre måte å vise denne stoltheten på enn å løfte fram lovende talenter?

Årets kultur- og idrettsstipend går til Mari Nordlunde, en ungdom som virkelig har gjort seg bemerket på sprintbanen. Med en sølvmedalje i NM sprint på Beitostølen som sitt beste resultat i fjorårssesongen, samt en imponerende 5. plass i Scandinavisk Cup.

Stipendet på kr. 3.000,- deles ut til unge idrettsutøvere mellom 16 og 25 år som presterer på nasjonalt nivå, og Mari er en verdig mottaker av årets stipend. Vi gratulerer Mari med prestasjonene og ser fram til å følge hennes videre utvikling og suksesser på sprintbanen.