Gausdal 2027 - Hvordan vil du at bygda di skal være?

Hvem bestemmer egentlig framtida for Gausdal? Er det oss, eller blir vi styrt av krefter langt unna? Det er store, skjebnesvangre valg som ligger foran oss, og nå er tiden inne for å ta en klar posisjon.  Bli med på en kveld arrangert av Gausdalsdagen AS med diskusjon, refleksjon og engasjement på Tid Brua fredag 6. september fra kl 18.00-19.30

• Skal vi tillate bygging av flere hytter som kan rasere naturen vår?
  • Er en vindmøllepark det vi trenger, eller vil det ødelegge det som gjør Gausdal unikt?
  • Hva med sentralskole—er det virkelig løsningen?
  • Og kanskje det mest kontroversielle av alt: Må vi slå oss sammen med Lillehammer?

Martin Skramstad fra KS Innlandet leder oss gjennom kvelden med innsiktsfulle refleksjoner, engasjerende diskusjoner, og tankevekkende innspill om hva som venter rundt neste sving for vårt lokalsamfunn. Her får du muligheten til å stille spørsmål, dele ideer og la deg inspirere av både Martin og dine sambygdinger.

Enten du er ung eller gammel, tilflytter eller har bodd her hele livet, så er dette arrangementet for deg. Vi ser fram til å skape en hyggelig og meningsfull kveld sammen – og ikke minst, til å forme framtida for Gausdal!

Det blir Kaffe, te, og noe å bite i fra kaféen.

Sett av kvelden og bli med på å skape framtida i Gausdal. Vi gleder oss til å se deg der!

Se arrangementet på Facebook

Sted: TID Brua, kommunehuset Segalstad bru

Dato: Fredag 6. september

Tid: 18.00-19.00.

Arrangementet er gratis og åpent for alle. Spre ordet videre, og inviter venner og familie som kan ha interesse.