Etter skoletid – Gratis fritidstilbud for barn på mellomtrinnet

Etter skoletid er et gratis tilbud for barn på mellomtrinnet i Gausdal. Hver onsdag fra 14.30-17.30 kan barna delta i ulike aktiviteter og få servert et lite måltid på Frivilligsentralen.

Et sosialt møtested på onsdager

Etter skoletid er et gratis tilbud for alle barn som går på mellomtrinnet i Gausdal. Her får barna muligheten til å delta i morsomme aktiviteter hver onsdag fra kl. 14.30 til 17.30.

For å delta, meld deg på i appen “Spond” med gruppekode BHJTY.

Aktiviteter og servering

Tilbudet starter med et lite måltid på Frivilligsentralen før aktivitetene begynner. Barna kan velge mellom ulike spill, musikk, biljard, air-hockey, bordtennis, tegning og maling. Fra kl. 15.00 til 16.00 er det også mulighet for ballspill i flerbrukshallen.

Tilpassede aktiviteter etter ønsker

Noen dager vil vi tilrettelegge for felles aktiviteter, basert på barnas ønsker og innspill. Tilbudet benytter lokalene på Frivilligsentralen, ungdomsklubben og flerbrukshallen.

Vil du være frivillig?

Har du lyst til å bidra som frivillig? Ta kontakt med Tine Andersen på telefon 960 12 521 eller e-post tine.andersen@gausdal.kommune.no.

Kontakt oss

Ta kontakt med ungdomskonsulent Øydis Uthberg på mobil 95037719eller e-post oydis.uthberg@gausdal.kommune.no.